Vi sätter oss ner för att äta och pappa börjar prata.

”We have something to tell you all. And wanted to do it when Zayn was here.” säger han och tystnar

”We are planning to..” fortsätter mamma


”..go home tomorrow and we wonder if you, Izabella and Wilma, want to stay here 4 extra days? We have already talked with your parents Wilma, so it's up to you now!” säger mamma

 

”Oh yes we do! You are kidding now aren't you?” säger jag

”No! And we want to ask you Zayn if you like can look after the girls so they don't do anything bad? Since you are 18 and famous you won't do anything really stupid. So, could you?” säger pappa
”Yes. Of course!” säger han och kramar om min hand under bordet.

”Good. But you all got to promise me. Nothing stupid or I'll come here straight away and take you home.” säger pappa och tar en pizza bit. ”But I have talked to Jerry and he will check up on you somtimes but not that often, we want you to have fun!”

Vi äter upp och sedan går vi 3 in på mitt rum. Vi spelar kort och bestämmer oss sedan för att tjuvringa till någon av killarna.


”Who do you think we should call to?” säger Wilma

”Hm.. Louis!” säger Zayn och jag nickar instämmande. ”But I can't talk so one of you have to. And from one of yours mobile too. Here is the number.” säger han och visar Louis mobilnummer på telefonen.
”I talk, Wilma can't be serious.” säger jag och flinar mot Wilma. Jag slår numret på min mobil och signalerna börjar gå. Efter 5 signaler svarar han.

 

”Hey it's Louis.” svarar Louis

”Hey! My name is Tiffany. Your order of 100 green condomes with the taste of stone is here. But you have misspelled your address. Can you please say it again so you can have them tomorrow?” säger jag och hör hur Zayn och Wilma skrattar. Jag gör visktecknet vid munnen och de tar en kudde var för att hålla bort skrattet.

”Eh, my order of what?” säger han och man hör verkligen på rösten att han inte förstår något.

”Your order of 100 green condomes with the taste of stone, sir!”

”No, no thats not me who has order that.”
”Yes, yes of course it's you. Louis” säger jag och kommer på att jag inte kan hans efternamn. Fort som tusan mimar jag till dem andra och frågar om hans efternamn och de svarar. ”Styles.”

”Ehm, I'm Louis Tomlinson” säger han och jag kollar surt på dem men de skrattar bara mer och mimar att det är Harrys efternamn.
”Oh. I've heard that you are married with Harry Styles so I just assumed that you had his lastname. But I'm so sorry for this missunderstooding. But where do you want your condomes Louis TOMLINSON” säger jag och säger Tomlinson extra mycket.

”They aren't mine.” säger han och nu skrattar Wilma och Zayn extra högt. ”Oh, you are kidding. I recognize that laugh. It's Zayns!! Hey Izabella!” säger han och nu börjar även jag skratta

”Shit.. You got me! Just admit, you got scared that you had 100 condoms on you way home.” säger jag

”Nah.. Just glad so I can be with Zayn all night long with protection! He's so soft, just so wonderfull.” säger han och skrattar till.

”Oh, well. Do you want him home now? I can tell him to go home now.”

”You can borrow him, but don't do anything stupid!”

”We never do!”

”If you say so... But I don't believe you!”

”Well I gotta go. Bye!” säger jag och lägger på innan han hinner svara. Jag kollar på klockan, 9 visar den. Vi sätter oss vid datorn och kollar lite på roliga videos på youtube. På sidan ser jag att det står video diary one direction.

”Oh! Put that on!” säger jag och pekar och Wilma som har musen klickar på den.

”No, no please don't! It's emberrasing!” skriker Zayn men ingen bryr sig vad han säger utan vi sätter på den ändå. Jag skrattar så jag kikna, Wilma likaså och Zayn skrattade faktiskt han också ibland. Vi kollar igenom alla och börjar efter det kolla på 'funny moments with 1D' som olika fans har gjort, och dem var roliga kan jag säga.

”I've never seen those. I have to show this for my boys!” säger han och vi fortsätter kolla tills klockan är halv 11 då min mamma kommer in i rummet.

”You can stay here if you want to, Zayn. But the girls need to sleep now because we are going early tomorrow and I want them to come with us to the airport.” säger mamma

”Yes I would like to.” säger Zayn

”Okey, then I'm going to get the extra bed for you so you can sleep in here.” säger hon och går iväg.

”You can sleep in her bed with Izabella.” säger Wilma på direkten när mamma stänger dörren.

”Can I borrow a t-shirt from you?” säger Zayn och kollar på mig. Wilma börjar skratta och vi kollar konstigt på henne.

”I've already seen you without t-shirt and I know Izabella has too. So, why on earth do you need one?” säger Wilma

”Ehm..” säger Zayn och blir tyst. ”Just give me one.” säger han och mamma kommer in med sängen. Vi lägger oss i sängarna, Zayn med mig och Wilma på extra sängen. Vi säger inget mer utan vi somnar nästan på direkten.

 

Jag vaknar mitt i natten av att Zayns penis står upp och nuddar vid min rumpa eftersom vi ligger sked.

”What on earth?” säger jag och slår till Zayn så han vaknar.

”Oh my good, oh, I'm so sorry!” säger han och jag hör på rösten hur han skäms. ”I've must have dreamt something. I'm sorry!” säger han om och om igen

”What are you guys doing?” säger Wilma trött


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!! Hoppas ni får ett toppen år och att ja allt blir toppen med 1D, alla får träffa dem och att de kommer till Sverige!! 

6 kommentarer

melina

31 Dec 2011 15:26

hahhahahahahhah, gud! jag skrattar ihjäl mig!

men det var skit bra! :D

Anonym

01 Jan 2012 19:16

hahahahahahahahaahaha ja tror ja kissar på mighahahahahahahahahah!!! 7kt kul!!!

Jessica

01 Jan 2012 23:32

hahahahahahhaa guuud vad roligt!! hahaah, du är för grym!! xD såå sjukt bra!! :D:D:D

sANDRA

02 Jan 2012 05:07

ÄN HAR JAG INTE KOMMIT LÄNGRE MEN DET BÖRJAR BRAAAAA!!!!!

jessika

02 Jan 2012 06:32

Vinn ett iphoneskal i min blogg :)

Bodypalace

02 Jan 2012 10:37

hahahahaha

Kommentera

Publiceras ej