”Ska vi inte bjuda över Liam, Zayn, Louis och Eleanor också? De borde också få träffa honom,” säger Harry till mig innan han vänder blicken mot Niall. ”Det var ju ändå dem som såg fram mest emot att få träffa honom.”

”Jag vet, och återigen; jag är så ledsen Spence,” säger Niall och Harry hostar till. ”Harry, jag är ledsen att jag inte trodde dig angående varken Spence eller Nathaniel.”

”Om jag ringer Liam, ringer ni de andra tre?” säger Harry.

”Jag ringer Eleanor, så ringer du Zayn?” säger jag och kollar på Niall som nickar till svars. ”Håller ni med om att vi inte säger något?”

 

De båda håller med. Jag ringer till Eleanor och hon säger att hon och Louis skyndar sig över. De har ändå inget att göra. Liam och Zayn är lätta att få med dem också så det är tur. Jag tar tag i Nathaniel och bär upp honom och så går vi in till toaletten som vi bestämt. Här ska de överraskas. Jag hör hur Zayn och Liam kommer in och frågar efter mig. Det tar inte lång tid innan Eleanor och Louis kommer dem också. De frågar också efter mig.

 

”Mamma, va gö vi?” säger Nathaniel och jag tjyssar honom.

”Vi ska överraska dina farbröder, vänta lite,” säger jag.

”Spence! Är du klar snart eller? Alla är här nu!” ropar Harry och Nathaniel ler stort mot mig.

 

Jag håller honom fortfarande och tillsammans går vi ut. Så här nervös har jag nog aldrig varit förut. Vad ska de tycka om honom? Jag låser upp dörren och går ut i alla fall. De enda som kollar mot dörren är Harry och Niall. Dem är de enda som vet att Nathaniel är här. Niall skiner upp i ett stort leende så fort han ser Nathaniel så Liam, Zayn, Louis och Eleanor vänder alla om för att se vad han ler så åt. När de ser Nathaniel stannar alla upp i en sekund och bara kollar. Sedan springer de fyra fram.

 

Nathaniel fullkomligt älskar uppmärksamheten. Den första som tar emot honom är Eleanor. Jag låter dem få vara lite ensamma och så går jag och lägger mig hos Harry. Jag kryper in jämte honom och lägger mig sked med honom med hans armar om mig. Vi kollar leende på när killarna och Eleanor pratar och leker med Nathaniel. Niall som redan har spenderat tjugo minuter ensam med honom är snabbt där uppe också. De kunde inte ha tagit det bättre.

 

”Det känns som om allt faller på bitar nu,” säger jag tyst så att bara Harry hör det. Han pussar mig på örat. ”Allt är nästan helt perfekt nu.”

”Vad är det som inte är perfekt?” säger Harry tillbaka så bara jag hör.

”Dina fans,” mumlar jag men han hör ändå förhoppningsvis. ”Jag har inte ens vågat gå in på Twitter igen efter jag var inne när vi skypade.”

”Har du din dator lät åtkomlig?” frågar han och jag nickar. ”Får jag låna den en snabbis?

Jag nickar återigen, ”vad ska du göra?”
”Det får du se,” säger Harry med ett leende på läpparna.

 

Jag går mot min väska för att hämta min dator. Jag går förbi Nathaniel och ser hur han ler stort mot Louis nu. Han har alltid gillat när han får uppmärksam så nu när han sitter mitt i smeten med sex personer som ”tävlar” om att få vara med honom njuter han. Jag tar upp min dator och så går jag tillbaka till sängen där Harry ligger. Han lägger sig med datorn så att jag ser bakskärmen och inte vad han gör på den.

 

”Vad gör ni där borta? Ni snor inte min son va?” säger jag.

”Jag har fortfarande inte vant mig vid att det är er son,” säger Liam och kollar upp på mig. ”Det konstigaste av allt är att han kunde bli så bra när han den där som pappa.”

”Tyst med dig!” skrattar Harry.

”Danielle kommer älska honom,” säger Liam.

”Åh, jag vill verkligen träffa henne. När kommer hon hit?” säger jag.

”Två dagar efter att Eleanor åker hem. Så så lång tid är det inte kvar nu,” säger Liam glatt.

”Betyder det att du lutar mer mot att stanna?” säger Harry glatt bakom skärmen.

”Det lutar ditåt ja.. Men jag säger inte säkert,” säger jag.

”Jag är klar nu, kom och kolla,” säger Harry.

 

Det är en twitlong som har har skrivit. Den är inte jätte lång men den är ändå hyfsat lång. Innan jag börjar läsa tar jag datorn och så sätter jag mig upp i sängen. Harry gör som jag och sätter sig jämte mig och så börjar jag läsa.

 

Hej allihopa!

 

Som ni kanske har märkt har jag träffat någon. Istället för att vara glad för min skull har flera skickat henne hat. Hon vågar inte ens gå in på Twitter längre för att hon är rädd för vad hon ska läsa. Jag vet att flera av er har inte gjort det och vissa har till och med skickat henne snälla tweetar. Men ni som har gjort det – lägg av.

 

Spencer är en tjej jag har känt hela mitt liv. Våra mammor är bästa vänner så jag har i stort känt Spencer sedan vi båda var nyfödda. Vi har även varit ett par i nästan hela våra liv innan det tog slut några månader innan X Factor. Så snälla. Sluta upp med att hon utnyttjar mig. Hon känner mig bättre än någon annan och jag känner henne bättre än någon annan så jag vet att hon inte skulle göra något sådant.

 

Om inte all denna hat slutar snart vet jag inte vad jag gör. Det måste sluta snart. Hat är onödigt. Ni säger att ni vill att jag ska vara lycklig och då får ni sluta skicka hat till henne. För vare sig ni vill det eller inte är det hon som gör mig lycklig. Men framförallt, det är hon som har gjort så att jag ens är där jag är idag. Hade det inte varit för henne hade jag aldrig varit medlem i One Direction. Så tänk före ni gör något!

 

Massor av kramar, Harry.


Orkar inte skriva något längre här. Men kommentera på och rösta (http://lucyhalenews.blogg.se/2012/september/blog-awards-2012-1.html#comment) Kram! 

8 kommentarer

emma

27 Sep 2012 13:20

Så jäkla bra!

Nathalie

27 Sep 2012 18:53

Super bra! :D

Felicia

27 Sep 2012 21:02

DAMN VAD BRAAAAA! x

nelly

27 Sep 2012 21:24

sjukt bra, älskar när du skriver <3

Rukaia

28 Sep 2012 22:16

love it, as usually!

Josefin

29 Sep 2012 11:33

Jättebra! Du skriver verkligen hur bra som helst :)

Rukaia

29 Sep 2012 17:07

snälla, kan jag få ett kapitel ikväll?
Jag mår jättedåligt för att saker har hänt i mitt liv och jag vill ha ett kapitel, för att det är det ända som kan få mig och le!! :'(

Svar: men finaste tjejen då! jag blir ju tårögd. och jag ska försöka så mycket jag kan för att få upp ett, men jag kan inte lova. men försöka ska jag! puss på dig! x
miletak.blogg.se

best celebrity short dresses

05 Oct 2012 07:43

awesome document, My spouse and i totaly go along the beginning, it��s just not advantageous staff members

Svar: ............ this makes no sense at all
miletak.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej